سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمای خرید بهترین اپیلاتور
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 74
کل یادداشتها ها : 2

نوشته شده در تاریخ 97/1/26 ساعت 5:54 ع توسط پارسا


 

اپیلاتورها دستگاه‌های مکانیکی برقی هستند که گیره‌های سر آن، موها را داخل می‌کشند و آن‌ها را از ریشه بیرون می‌آورند که نوعی اپیلاسیون محسوب می‌شود. این روش زدودن موها البته کمی دردناک هست، اما با نازک و ضعیف شدن موها و عادت کردن پوست، این درد کمتر می‌شود و به مرور موهای سطح پوست بدن سریع تر و کم دردتر از بین می رود. اپیلاتور به دلیل این که بدون مواد شیمیایی یا آسیب به پوست، موها را از بین می برند و استفاده از آنها بسیار راحت و به صرفه است با استقبال زیادی مواجه شده اند.

اپیلیدی 

استفاده از اپیلاتور یا اپیلیدی بسیار راحت است اما نکاتی وجود دارد که باید هنگام استفاده آنها را رعایت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. نکته اول اینکه استفاده از این دستگاه برای اصلاح مو های ضخیم دردناک است، اما موهای نازک تقریباً بدون درد و راحت بیرون کشیده می‌شوند.با استفاده از اپیلاتور به خصوصاپیلاتور پاناسونیککه بسیار سریع عمل می‌کند، این درد کمتر می‌شود و به ‌مرور ضخامت موها کمتر و رشدش کندتر خواهد شد. رشد مو ها بین 2 تا 4 هفته کندتر می‌شود، همچنین موهای جدید نسبت به موهای قبل نرم‌تر و نازک‌تر می‌روید اما در نظر بگیرید که موها باید به حدی بلند باشند که دستگاه بتواند آن‌ها را بگیرد.

اپیلاتور

نکته خیلی‌ مهمی که باید هنگام خرید اپیلاتور به خاطر داشته باشید، این است که معمولاً این وسایل در دو نوع برقی و باتری‌دار در بازار موجودند. انواعی که با باتری قابل‌ شارژ کار می‌کنند، برای مسافرت مناسب‌ترند. مثلاً اپیلاتور براون مدل 561-7 می تواند 40 دقیقه با یک بار شارژ  یک ساعته کار کند. بعد از برداشتن درپوش اپیلاتور، به حرکت تیغه‌ها دقت کنید تا حرکتی درست و در ‌جهت مناسب داشته باشند تا به پوست شما آسیبی وارد نکنند. اگر تیغه‌ها درست نمی‌چرخند، تا تعمیر کامل دستگاه از آن استفاده نکنید.

قبل از برداشتن موها با اپی ‌لیدی باید پوست‌تان را از هر‌گونه آلودگی پاک‌کنید. می‌توانید محصولات مناسب پوست‌تان را به کار ببرید. بهتر است قبل از استفاده از دستگاه موکن، موها با آب‌گرم یا ولرم مرطوب شده باشد. درست قبل از استفاده از اپی‌لیدی سطح پوست و موی‌تان را خشک‌کنید و از هیچ‌گونه مرطوب‌کننده، لوسیون یا پودر روی پوست‌تان استفاده نکنید چون موها به هم می‌چسبند و به‌وسیله دستگاه گرفته نمی‌شوند.

 

 



آیا...   





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ